Poyraz23- Herkese merhaba. 16 gün önce normal doğum yaptım 5 tane dikişim var ama düşmediler hala doktor muayenesine gittim kendide pansuman etti ve 15 güne dökülür düşer dedi ama yok bşey hala. Hergün batikonla temizliyorum fito krem ve enfeksiyon olmasın diye başka bi krem kullanıyorum. Başına böyle gelen var mı sizlerde ne zaman düştü
Bircicekannesiii Poyraz23- Al bendende o kadar 25 gün oldu bugün ama hala yanıyor iki üç dikiş duruyor derken
Aydagul35 Poyraz23- bı ay geçiyordu benm bazı dikişler düşmemisti, sonra bı koku almaya başladım. Eşim doktor, meger iç dikişim enfeksiyon olmaya başlamış, antibiyotik kullandım , bı haftada geçmeye başladı.
Gamzeadnan66 Poyraz23- canım kaşıntı varmı ozaman ıyleşio düşüyo parça parça ben hiç Bi kırem kullanmadım sadece ılık suyla temızledım sureklı doktorum idrarın bile temizler demişti 11 tane dikili vardı benım 2 ay sonra tamemen dokuldu
Poyraz23- Bircicekannesiii yanma yok aslında ama kanamam da var pedden dolayı da gecikiyo olabilir mi bilemedim. 17.gün bugün zaten doğumum zordu bide dikişi çekiyorum 🥺
Poyraz23- Aydagul35 antibiyotiği en başta ilk haftada kullandım bende. Şimdi iki tane krem kullanıyorum kuru tutuyorum batikonla temizliyorum ama iki tane hala duruyo düşmedi
Bircicekannesiii Aydagul35 Bende de baktığımda beyaz bir ip gibi geçmemiş dikiş var ayrıyeten koku da var akıntım var sarı renk olurmuş kanama sonrası enfeksiyon olabilir mi canım bide hangi antibiyotik kullandınız acaba
Poyraz23- Gamzeadnan66 evet biraz var benimde 5 taneydi ilk hastaneden geldim kontrol ettim şimdi sadece 2 tane görünüyo ama bian önce toplansın istiyorum 15 gün demişti uzun olunca tedirgin oldum
Bircicekannesiii Gamzeadnan66 Kaşıntı olunca iyileşiyor mu oluyor canım bende de var da ya 25 gün oldu
Gulde09 Arkadaşlar merhaba ben de normal doğum yaptım. Kaç dikişim olduğunu doktor söylemedi. Yalnız iki tane beyaz ip sarkıyordu. Biri tuvalette taharetlenirken elime geldi afedersiniz düştü. Diğerini de kontrolde doktor aldı. Vajina girişi ile makat arasında kabarık bir çizgi var. O çizgide iç dikişler mi var. Dışardan bişey görünmüyor. Sadece kabarık bir çizgi. Kabarıklığı azaldı fakat hala var. Bilen varsa yardımcı olabilir mi ? 40 ımız dün çıktı. İlişkiye girebilir miyim ?
sumeyye2201 Gulde09 dikiş yerinin iyileşme belirtisi beyaz kabarık çizgi oluyor yani et birleşmiş oluyor iyileşmiş bir süre sonra o şislikte geçiyor ama deri hassasiyeti devam eder bir süre canım kuru tut ben banyodan sonra saç kurutma makinesi ile kurutuyordum çünkü sızlıyordu.
Gamzeadnan66 Canım ben hiç gormedım dikişler hiçde bakmadım sadece iç çamaşırı az dokulurdu ipler parça parça sonra da acısı geçti kaşınma oldu
sumeyye2201 Poyraz23- valla öyle diyorlar ama zor iyileşiyor ya ben kuru ve temiz tutmaya çok dikkat ettim ama zor iyileşti banyodan sonra saç kurutma makinesi ile kurutuyordum iyi oluyor sızlama olmuyor. Ben birde doğumdan bir ay sonra son atılan dikiş elime geldi yanlışlıkla asıldım kanamisti korktum bende hemşireye sordum son atılan dikişi sağlam atiyorlarmis onun iyileşmesi uzun surebiliyormuş ama 1 ay geçince yavaş yavaş rahatlıyorsun. Olacak artık yapacak birşey yok canım çekcez 😊
Bircicekannesiii Poyraz23- Benim kanama 15 günlükken falan bitti akıntı aldı yerini canım akıntıya da şahsen pedi bekletmemek için peçete koyup koyup değişiyorum ama oturup kalkarken bazen popo kısmı yanıyor anlamıyorum ne zaman iyileşecez 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
sumeyye2201 Bircicekannesiii ben günlük ped kullanıyordum canım o daha rahat oluyor peçete kayıyor illaki birde parçalanabiliyor nemlenince. 1 ay geçince yavaş yavaş rahatlıyorsun enfeksiyon olmadığı sürece 2 ay olunca hassasiyette azalıyor.
Aydagul35 Bircicekannesiii ağrı, koku ve dikişler de durunca, antibiyotik başlamistim. Amoklavin BID 1000mg 14 tablet. Sabah akşam aldım bı hafta bitti, dikişler düştü iyileşti rahatladım.
Eslinapapatya sumeyye2201 benim 3 gün sonra 2 ay bitecek halen tuvalete oturduğumda hassasiyet var sanki dikişler yeni gibi hissediyorum