Eski9 bi tanıdığım her gün program hazırlıyodu çocuğuna. Şu saatte kahvaltı şu saatte şu aktivite diye. Ama çocuğun hiç boş vakti kalmıcak şekilde. Yaşı gelince kreşe gönderdi. Öğretmeni ne yaptırmak istese biz annemle bunu yaptık demiş. Öğretmeni artık evde yapmayın lütfen uyum sorunu yaşıyo demiş. Evet ilgilenmek gerek, oyun oynamak gerek ama görev gibi değil. Çocukları da bunaltmamak lazım. Tahta kaşıkları birbine vurup komik surat yapmak bile bi oyun. Bebeğin eğlenmesi önemli olan bence. Tabi ki öğrensin de ama sırf öğrencek diye eğlenmediği oyunların başına oturtmak da biraz gaddarca geliyo bana