defnes32 ben oğlum tek başına oynadığında çok vicdan yapıyorum ,birlikte kafecilik evcilik filan oynuyoruz,örtüşen uzay gemisi yapıp içine giriyoruz saklambaç oynuyoruz resim yapıyoruz,bu ara legoya taktık😁isterse tablet izliyor kisitlamamyok zaten sıkılıyor bir müddet sonra ,artık kendi kendine yiyor içiyor kahvaltı yaparken bayılıyor tablette istediğini izlemeye ☺️birlikte oturuyoruz ayy ne olmuş oğlum öyle mi gerçekten mi diyorum izlediğini anlatıyor,yemek yapıyoruz oturuyorum tezgaha ona da tencrre veriyorum baklagil oda yapiyir ,kek yapıyoruz filan, çikolata yiyoruz birlikte😁😁28 aylık oğlum kankam gibi muhabbet ediyoruz filan falan.