Bezelyeannesi Benim kızımında gözyaşı kanalları tıkalıydı. Ne kadar temizlesemde hep çapaklanıyordu. Göz damlası işe yaramıyor hele antibiyotikli diyorsunuz enfeksiyon yoksa bence doktorada danışarak kullanmayın.
En etkili yöntem masaj. Kızımın bir gözü 6 aylıkken diğer de 8 aylıkken açıldı