Kızlar doğduğundan beri kızımın gözü akıyo doktora götürdüm antibiyotik damla verdi günde 4 defa masajla birlikte damlattım 10 gün yaptım şuan fazla olmuyo ama sabahları çapak oluyo gün içindede 1 kere falan akıyo acaba açılmasığı için mi doktor muayene etmedi sadece bu damlayı ve masajı verdi çok küçük 1 ay sonra gel dedi 10 gün sonra gidicem ama aklıma takılıyo masaja devam etmelimiyim başına böyle bişey gelen var mı eğer varsa normalde ne zaman döndü