Esraaa55 Nltka ay bu yoruma sevındım 🥰 çünkü bnımkının de arkası dümdüz bıraz yukarı dogru uzun saga sola yatırmaya çalışıyorum suan sırt ustu yatmayı sevıyor o yuzden dönüyor arkasına yastık koyarak desteklıyorum insallah bnımkıde düzelir
Nltka Esraaa55 hiç yorma çocuğu bırak yatsın oğlumun kafa tepsi gibiydi . Tepsi kafa oğlum diye post bile açtım yanlış hatırlamıyorsam . Tamamen kafaya baskı olmasından oturunca kalkınca hepsi geçiyor 😊
Songulselcuk Benim oğlumda 4 aylık onunda kafası uzadı 🥴 diger ogullariminda öyle uzamıştı sonra düzeldi inşallah butun kafa yamuk olan bebekler düzelir içi sıra benim yavrumunda🤗🤲💙