Esdoel Genc1prensannesi kardeşi olduğu için istemiyor. Çünkü oyununu bozuyor elinden her şeyi alıyor bide 2 yaşında oğlum sendromda illallah ettiriyor resmen bize o yüzden istemiyor. Bende bı 10nsene sonra düşünüyorum şuan asla 😂