Tosbikanasi üzülme annesi bu durum gayet normal bizimki 8 aylıkken ismine alıştı. Ayna karşısında surekli ismini söyleyip beraber gülüyoruz. Ama bunu her zaman yapıyorum hiç bıkmadan. Diger odaya giriyorum Ipeeekkk diye sesleniyorum yürüteci ile koşarak geliyor. Ayna işe yaradı 😘❤