Tosbikanasi bir sorun olduğu anlamına gelmiyor elbette ama bence bir doktora götürüp nörolojik muayenesini yaptırın , genelde 6. Ayda ismine bakmasını istiyor doktorlar, ayrıca ellerinden tuttuğunuzda kalkıyor mu mama sandalyesine oturduğunda masaya elleriyle vuruyor mu Dik oturuyor mu sizin çıkardığınız sesleri taklit etmeye çalışıyor mu bunları da göz önünde bulundurun