tektanem normalde dışarı çıkarken nasıl oluyorsa öyle oluyor canım uçakta da. Ama ben en son uçak yolculuğunda sma comfort kullanmama rağmen aptamil sıvı mama almıştım hazır sıvı olduğu için ekstra termos-toz mama- su vs taşımaya gerek kalmıyor. 4-5 şişe aldım koydum çantama bebeğim acıktıkça verdim. Sadece yolda aptamil kullandığım icin geçici bir süre sıkıntı olmadı. Normalde kabız yapıyordu diys aptamil kullanmıyorduk. Yolculukta kolaylık olsjn diye böyle yaptım. Smanın hazır sıvı maması olmadığı icin. Tavsiye ederim büyük kolaylık.