tektanem termosu alıp almamaları biraz insafa kalmış bi şey. Ben iki kere uçak yolculuğu yaptım birinde almadılar. Diğerinde sıkıntı çıkarmadılar. O yüzden şansa bırakmayın derim. Termosta su kabul etmedikleri uçak yolcuğumda, uçağa bindiğimde sıcak su bulamadım maalesef ve bebeğime soğuk mama içirmek zorunda kaldım. O yüzden boş termosunuzu götürüp kapıda beklerken, oradaki kafelerden su almak daha garanti.