Gunesligunlerim selamlar..
Cuma günü Amsterdam tatilinden döndük. Eşim orda rahatsızlandı. Bebeğimiz 10 aylık. Henüz yürümüyor. Kaldığımız yerin hijyenine güvenemediğim için hiç yere ya da halıya bırakamadım. Sürekli bebek sorumluluğu bendeydi ve bu beni aşırı yordu. Geceleri eşimin ateşi 39.2 ye kadar çıktı. Bebişi kucakta taşı, uyut mamasını hazırla.ateş düşür, giydir çıkar topla.. o kadar yoruldum ki şu an tatil fikrinden nefret ediyorum..