Kizim 16 aylik, su an 3. Tatilimizi yapiyoruz, bu defa ilk olarak kamp tatili yapiyoruz😊 gayet keyifli oluyor, degisik ortamlari kesfermeyi seviyor. Tabii ki cocuksuz tatille alakasi yok, bambaska bir deneyim ama tereddut edenler kendini kisitlamasin derim. Cocuklar buyuyene kadar senelerce kendini tatilden mahrum etmenin anlami yok.
Yiyecek olarak ben cok bir hazirlik yapmadim, wefood ve humm markalarinin saglikli atistirmaliklari, biraz meyve ve organik yumurtasini belki bulamam diye aldim, onun disinda biz ne yersek onu yedi. Sapka taktirmak gercekten sorun oluyor, o cikardi ben taktim, 20. Defada artik pes etti😂