Happygirl10 lulusmom yaptığınız gayet doğru en fazla yarım saat veyaa en en fazla 45 dk uyanık kalmalı . Siz doyurun altını alın uyutun geri sevmek için falan uyandirmayin birkaç ay sonra bol bol sevmeye zaman kalacak . Yoksa çok uykusuzluk cekersiniz
lulusmom Happygirl10 doğru diyorsunuz canım çok teşekkür ederim 🥰 ama şimdi de gündüz çok uyuduğu için gece uyutmakta güçlük çekiyorum 😅
Elissaaaaaa lulusmom benim kızım 21 saat uyuyordu yiyor altını değiltirştorum iki bakınıuor uyuyakalıyordu çok normal bebek o uyuyacak tabi şimdi 8 aylık hala uykuyu çok seviyor 13-14 saat uyuyır
lulusmom ezehraa emzik çok kurtarıcı canım bende emziğe alıştırdım veriyorum ağzına iyi oluyor uyumasına sakinleşmesine yardımcı oluyor
ezehraa lulusmom hangi marka kullanıyosun canım ben bi tane aldım onu tutmadı şimdi chicco mu ne vardı onu deniycem
ezehraa lulusmom hangi marka kullanıyosun canım ben bi tane aldım onu tutmadı şimdi chicco mu ne vardı onu deniycem
lulusmom Happygirl10 acaba diyorum gündüz sürekli uyutmak yerine 2-3 kere uyutup sonra gece uykusu saatine kadar oyalasam mı nasıl olur
Happygirl10 lulusmom dediğim gibi en en en fazla 45 dk uyanık kalabilir daha çok küçük . Fazla oyalarsaniz bu sefer yorgunluktan uyuyamam ve sık uyanır bence bozmayin
Happygirl10 lulusmom dediğim gibi en en en fazla 45 dk uyanık kalabilir daha çok küçük . Fazla oyalarsaniz bu sefer yorgunluktan uyuyamam ve sık uyanır bence bozmayin
lulusmom ezehraa tutmazsa bunu dene bunu sevdi bizimki bunu tutanda çok bebek varmış burdan okuduğum kadarıyla
ezehraa lulusmom aynen bende hep onu duyuyorum herkes çok memnun. Geçen sipariş verdim aslında ama yanlış ay vwrmşim iptal ettim tekrardan vereyim ya