Ezyo Eylbsr Merhaba, 5 ay önce sezaryen doğum yaptım, henüz regl olmadım. 1 yıla kadar normalmiş bu durum.
Eylbsr Ezyo Siz de böyle olmanız gerekiyor gibi bir değişik , rahatsız hissediyor musunuz ? Sanki olsa bir rahatlayacak vucudum
Ezyo Eylbsr İnanın hiç aklıma bile gelmiyor. Hamile olmanın en güzel yanı regl olmamaktı. 😅 Ama olanlara göre regl olunca vücut rahatlıyormuş gerçekten de.
Melek01_80 Eylbsr benim hala düzensiz bir buçuk sene oldu üç ayda bir iki ayda bir oluyorum bugün kadın doğum doktoruma gittim polikistik over oldumu söyledi iilac yazdı adet söktürücü zaten kızımı da emziryom hala
SGeceC Eylbsr bende daha geçenlerde oldum 7 ay oldu doğum yapalı emziriyorsanız emzirdiginiz sürece normal