Yagmur16__ yok canım memeyi hep reddetti benim,sağıp veriyordum o da bitti artık,sadece mama devam ediyoruz☺️
fikir olsun diye söylüyorum regl olunca doğum kontrol hapına da başladım,doktorum emzirsen de kullanabilirsin dedi siz de bi sorun isterseniz,adı Qlairista👍
Adet söktürücü de Duphaston kullandım.