biimiyomyardimet tam 41 gün süren bir meme reddi yaşadım. 4.ay atağı ile beraber gelmişti, meme reddi yaşamadan evvel kilo alımı iyiydi, mama hiç kullanmadık. Meme reddi başlayınca en çok korktuğum memeyi tamamen bırakmasıydı. Ama sizinde dediğiniz gibi başlarda loş ortam denedik olmadı. Ayakta emzirmeye çalıştım, en keyifli anında memeyi vermeye çalıştım, saatlerce sıcak bir odada çıplak vakit geçirdik yine olmadı, sabır taşı olsa çatlardı çünkü açlıktan ağlıyordu, ek gıdaya 6.ayda başlamam konusunda ısrarcıydı doktoru. Kaldı ki 4.ayda başlamak benim için hiç mantıklı değildi (reddi 5.ayın ortasında geçti)
Sıcak duşa beraber girdim. O fıskiyenin altında 1 saat geçirdiğimi biliyorum, bu şekilde emzirdiğim çok oldu. Bunun geçici bir süreç olduğunu kendinize kabul ettirin ve bu stresi bebeğinize yansıtmamaya çalışın. Bebeğim sallanarak uyuyan bir bebek değildi ama hafif sallayıp tam sersemlemişken memeyi verirdim. Uykuya geçişte alıyordu ve 5.ay kontrolünde 900 gr almıştı. Kilo kaybı yaşatmadım günde 2 kere emse bile. Pes etmeyin, geçecektir.
Şu an 7,5 aylık ve halen sadece anne sütü alıyor. Benim bebeğim geçtiyse herkesinki geçer 😆