2,5 aylığız ve aşılmaz ağlama krizlerimiz var. Doktor kolik olduğunu söyledi ama ben sütümün yetmediğinede emindim. Her ay 850 900 gram aldı çok şükür ama iştahlı bir bebek ve onu tatmin etmiyordu. Doktor ısrarla mama yok dedi. Ana yüreği dayanamadım ve mama denedim. Sabah 60 ml akşam son uykudan önce 90 ml mama veriyorum. Tabi geri kalan zaman her istediğinde emiyor. Ağlama krizlerimiz bitmesede azaldı çok şükür. Mama vermem meme reddine sebep oldu ve sağ memeyi istemedi. Gaz damlası kullanıyoruz ve onu çok seviyor. Meme ucuna onu damlatarak tutturdum hep 1 haftaya düzeldi.
Bütün bunlar delilik, zaten annelikmiş delilik 💛