kreşte de bakıcıda da sıkıntılar var.ben bakıcıya vermedim düşüncem televizyon açar telefon verirdi.kreşe gönderdim 14 aylıkken .kreşinde ç sıkıntıları var tabi ama 21 aylık olacakmış aslında kreş olabilir.kreş arkdaş ortamı etkinlikleri yemek yemesi falan iyi oluyor .tabi burada kreşin nasıl olduğuda önemli.hangi şehirdesiniz.