Bi kaç hafta içinde işe başlıcam oğlum 21 aylık. Daha önce Kısa süreli 2 Bakıcı deneyimim oldu ama nefret geldi bakıcılardan. Evde 2 kamera var.Eve Bakıcı sokmak hiç istemiyorum artık ama çocuğu her sabah o soğukta evden de çıkarmak istemiyorum. Hem diyorum gitsin orda akranlarıyla olur gelişimine katkısı olur vs hem diyorum ev ortamı daha güvenli ve rahat biraz daha sabredeyim iyi kötü bi Bakıcı bulayım idare edeyim gerekirse biraz fazla para vereyim daha fazla sıkılayım bakıcıyı. Kararsız kaldım. Özellikle ikisinide tecrübe eden anneler varsa yada erken dönemde biz gibi kreşe veren özellikle sizden fikir almak istiyorum.