Hellomoto kızım nerdeyse 26 aylık oldu, hala emziriyorum. Evet yanına gidip gelmek zor oldu, ancak ayrı odadaki özgürlük hissi her şeye değdi. Kızım şimdi montessori yatakta yatıyor, yaklaşık 3 ay önce aldık. Odasını. Yatağını biliyor ve seviyor çok🥰 tabii hala uyandığı oluyor geceleri arada🤷🏻♀️🥲