Asla yanımıZda yatırmadık; en çok bebeğimize riski olur diye. İlk üç ay anne yanı beşiğinde, yatağımıza bitişik yattı. Sonra üç ay aynı odada, yine kendi beşiğinde biZi görmeden yattı. 6. ayda odasını ayırdık, tabii ki kamera ile sürekli gözlemleyerek. Zaman zaman gecede beş altı kez kalktığı da oluyordu, min 2 kez zaten. ancak asla beraber yatmadık, zaten beraber yatarsak en çok ben alışırım diye istemedim. Odasına çekyat benzeri rahat bir koltuk koyduk, orda emzirip yerine yatırıyordum. Yastık maalesef düşmelerden korumuyor, yüksekçe portatif, katlanabilir yatak bariyerlerinden alabilirsiniz ancak beraber uyurken sizin de derin uyuyamadığınızı tahmin ediyorum, hep tetikte bekliyorsunuz muhtemelen. Tabiii ki annesi olarak son karar sizin ancak bir zaman sonra yanınızdan ayırmak çok daha zor oalcak. 9-10 hatta 13 yaşına kadar anneleriyle yatan çocuklar duydum. Bu durum hem çocukların bireysellik ve özgüvenini baltalıyor hem de evlilikler geri dönülemez sonuçlara sebep olabiliyor. Sağlıkla büyüsün yavrunuz 🧿❤️