Esraaakrky canım eğitim alan arkadaşım bana boşa eğitim alıp para vermişim bunu bende verebilirmişim dedi. Bende eğitim alıcaktım ama o böyle söyleyince bi kendim deneyeyim istedim. Ve başardım. Çünkü eğitim dediğin şey sadece kararlı olmaktan geçiyor. Çocuğun ağlamasına, bağırmasına vb. katlanabildiğinde eğitim de vermiş oluyorsun zaten. Onlar çoktan hazır. Eğitim anneye aslında. Sen kendine güven. Benim kadar güvensiz olamazsın inanki. Ölümüne korkuyordum başarısız olucam diye. Benim oğlan eğitim tutmaz nunu ömür billah sallicaz diyordum. Çevrem falsm da “1 yaşına dek salladık biz” işte “bebekler sallanmadan uyumaz” ve “yok yok eğitimde neymii anneler zaten uyumaz sen 1-2 yaşına kadar salla, sonra nasılsa uyur” falan dedikleri için korktum ben baya. Ama sonra “ben eğitiim bereyim de siz görün” oldum. Hırslandım. Herkes eğitim verebilir bence. Eğitimciler napıyor ki zaten? Seninle yazışıyor ancak. Çocuğunu en iyi sen bilir sen anlarsın. Başaracaksın gör bak 💪🏻🌸