Ya peki kızlar sizde inat var mı 13 aylık oldu bizimkide evde bütün gün azar yiyoruz istemediği her şeye avazı çıktığı kadar bağırıyo ve bilerek yaptığı çok belli çünkü istediğini verince hemen susuyor 😂 kural koymak istiyorum vermiyorum ama anlar mı bilmiyorum işte tek istediği yürümek ve düşmek sanki 😂