Myrose sanıyodum ki sadece benim bebeğim böyle yanlız değilmişim aynı durumu yaşıyorum kahvaltı yok ara öğün yok akşam yemeği yok sadece mama istiyor istediği olana kdr çığlık çığlığa. İnşallah geçicidir beslenemiyor diye çok üzülüyorum sonuçta büyüdü mama yetersiz kalır ama şu an istediği böyle 🤷♀️Geçen gün tost yiyorum istiyor tost yicekmiş gibi gibi şeyler. İnşallah kolay atlatırız bu durumu ve normale döneriz