Sanemim Ahsenimveben aslinda ek gıdaya ilk zamnlar fazla önem vermedim emzirmeye daha çok yoğunluk verdim hep .Ek gıda da veriyordum ama yine aynı böyle kabul etmedi o zamnlar doyuyordur diye önemsemedim .şimdi ise asla bisey kabul etmiyor ek gıda döneminde de aynıydı canım
Ahsenimveben Sanemim bizde 19.aya girdik canim zorda olsa yedieiyirym ac kslinca az da olsa yiyiyor yani
Sanemim Ahsenimveben benimki acikinca illa meme olacak başka bisey vermeye durdum mu kıyameti koparıyor .Yediği kadar yedirmeye çalış canım alışsın yoksa daha zor oluyor sonrası inan başlarda emer doyuyordur diye ek gıdaya önem vermedim şimdi onun cezasını çekiyorum
Sanemim Funda80 inşallah canım faydasını görürsün 🙏Benimkide öyle kilosu düşüktü zaten şu aralar o kiloda gidecek böyle giderse .Tabi önemli olan kilo da değil sağlıklı olsunlar tek ki kilo bu alınır da verilir de .Ama biz anneler en iyisi olsun istiyoruz çocuklarımız icin onlarin iyiligi icin .Inslahh bu konuyuda kisa zmanda cozeriz 🙏yarin doktora gidecem bklm ne diyecek
Ahsenimveben Sanemim çocuk devam sütü i denediniz mi.biz a 101 in milkino kutu 200 ml lık cocuk devam sutu ile 12 ayindan beri devam ediyoruz
Teemo07 Sanemim aynen, doktorlar da zorlamayın diyor. 2 yaş da geliyor, iyice inatlaşacaklar. İllaki bir gün yiyecekler. Eminim geçici. Sütüm yettiği kadar onu idare ediyordur. Bizimki de az az mama içiyor hala. Bakalım, bekleyeceğiz.
Sanemim Teemo07 insalahh bian önce düzene girerler canım 🙏Allah yardımcımız olsun bol sabırlar diliyorum😊🙏
Emineg35 Teemo07 14 aylık. 1 haftadır ağzına ek gıda hiç sürmüyor desem yeridir. Mamaya düşkün olmayan çocuk mama içer oldu. Zaten iştahsız. Bıraktım artık.
Teemo07 Emineg35 2 hafta öncesine kadar bizimde öyleydi.. Bende bırakmıştım sonra tekrar basladı az az
Ahsenimveben Deletedmom_49 12 aya dogru kesmek zorunda kaldim 6 aydir yemrk ve kytu sut şeklinde gidiyoruz