GlayFidanDzgn bizde 15 gunlukken yapmamaya başladık ama bizimki biraz farkli kakasini yapiyor ama ben yaptirirsam bezini acip bacaklarini hareket ettirsem bi iki yapiyo.. Ama bez kapaliyken yapmiyor.. Su an 59 gunluguz belki iki uc kere bez kapaliyken kaka yapmistir o da emerken yani normal halinde yapmiyor.. Acaba ben mi alistirdim diyorum biraz uzun oldu ama ne yapicam bilemedim