Alyaduru bugün çocuk cerrahine gittim üniversite hastanesinde hocaydı. 2bucuk aylık oğlu muayene etti. İlk 1bucuk ay müdahale etmeden kakasini yaptı. Ancak sonraki süreçte 3gune bir fitil verdik. En son 5gun bekledik fitil verdik yine. Doktor cerrahi bi müdahele olmadığını, Sari renkli kusma, karın şaşkınlığı ile birlikte kaka yapamamasi gibi belirtiler olursa cerrahi müdahele gerektiğini söyledi. Bi de ilk gün müdahale etmeden kakasini yapıp yapmadifgını sordu. Öyle yediklerindendir falan demedi. Mama ve anne sütü iciyor. Nedensiz bi kabızlık biraz uzun konuştum kusura bakmayin