UraSsmom Benisahtesevme2 İade almıyorlar mı? Ben bim genel müdürlük yazınca buradaki çıkıyo ya sizde nasıl çıkmıyo ki
Benisahtesevme2 UraSsmom almıyorlar canım stok mağazada olmuyormus o yüzden çıkış olmadığı ıcın gırıs alamıyorlar