Benisahtesevme2 Kızlar masa almıştım Bım uzerınden ve aracı fırma ıkı kez ürünü hatalı gönderdi ben artık ıade ıstıyorum ama fırma Bım ıle görüşmemi söyledi yalnız bım ıletısım ulaşamıyorum mesaj atıyorum uygulama uzerınden maıle dönüş olmuyor ne yapmam lazım
Queen_Mommm Benisahtesevme2 Mağazay gidin mağaza müdürüyle görüsün Bölge sorunlısuyla konusur büyük ihtimalle seni yönlendirirler
UraSsmom Benisahtesevme2 Ben mailden ulaştığımda bimde 101 de asla sorun çıkarmıyo. Büme bi kez şikayet için yazmıştım genel müdürlüğe aradı sorunu anlattım sonra uyardık çalışanlaro vs diye bilgilendirme için tekrar aradı yani çok ilgililer bu konularda. Bime götürün almazlarsa genel müdürlüğe ulaşmak istediğinizi söyleyin. Mağazalar dandik insanlarla dolu genelde ama genel müdürlük süper.
Benisahtesevme2 Noname21 valla ama fatura falan yok tabı bı kaç kere ıade oldu cunku ürün uygulama da görünüyor ama
Benisahtesevme2 Deletedmom_73 ınsallah ya kargoya vermem zor oluyor çocukla Bım yakın en azından esımde verebılır ayrıca
UraSsmom Benisahtesevme2 Aynen cnm öyle yap genel müdürlük çok ilgili. Mesela ben 101den bi baskül almıştım fişini de kaybettim mağazada ilgilenmeyeceklerini bildiğim için genel müdürlüğe mail attım aradı numarasını verdi ben arıycam mağazayı dedi. Sonra gittim tabi ki fiş yok diye biraz sorun ettiler adamın verdiği numarayı aradım konuştu çalışanla bide kızdı tabi aradım ben sizin birbirinizden haberiniz yok mu diye. Öylece hallettik yani
Benisahtesevme2 UraSsmom süpermiş canım suan bende de gıs fatura yok cınku uzerınden gectı fırma hatalı ürün gonderdı ıade ettım bekleme süresi oldu tabı denetimden galan gectı masa sonrasında tekrar gönderdiler yöne aynı nefret ettım resmen masadan
UraSsmom Benisahtesevme2 İade almıyorlar mı? Ben bim genel müdürlük yazınca buradaki çıkıyo ya sizde nasıl çıkmıyo ki