Sedalperenn ben almusta oturuyorum canım rutin kontrol için burda çocuk doktoruna götürüyorum 2 aylık kontrolünde doktor kendisi randevu aldı radyoloji bölümünden hatta orda sonuç böle vermediler bize direk doktora gelmiş sonuçlar canım hemen yaptılar