2022anne Moniza gecen hafta üniversite hastanesinde çektirdik cok şükür bir sıkıntı çıkmadı cok ilgili alakalıydılar cok memnun kaldık 😌
Samsai Ben üniversitede çektirmiştim. 2. İçinde 6. Ayda gel dedi. Davranışı ilgisi iyiydi. Emin olmak için defalarca baktı
Samsai Moniza evet 6. Aydada gel dedi banada. Tokat güzel yer memleketim diye demiyorum 😊 merkeze yolunuz düşerse misafir etmek isterim 🤣
Moniza 2022anne herkes üniversite de çektirmiş 😊çok şükür sevindim sizin adınıza bizde çarşamba gidicez inşallah bir sıkıntı yaşamam ya