Sultiss bebeğinizin huysuz olmadığı dönemi yakalamak çok önemli bende sallayarak uyuturdum kolik bir bebekti hatta sallyarak
Bile cok zor uyurdu uyku eğitimi almadım cünkü biliyordumki kolik dönemi gecmeden asla basarılı olamaycaktım ve aglatmak aglatarak alıstırmayada karsıydım cünkü cocugumuz aglaya aglaya ögretilmiş çaresizligin verdigi duygu ile bi zaman sonra nasıl olsa annem gelmeyecek diyip aglamıyor bu tabi benım düşüncem ben en uygun zamanı 8,5 aylıkken yakaladım ayagımda sallarken baktım cok mutsuz huysuz aldım yanıma uzandık saclarını sevdim şarkı söyledim sırtını sıvazladım poposuna pat pat vurdum ve kısa sürede uyudu tesadüf mü dedim ve devam ettim diger uyku saatlerinde de aynı şeyi yaptım 4 güne alıstı sonra artık beşigine koydum yanında durdum şarkı ninni söylemeye devam ettim gün gectikce bir tık uzaklastım agladıgında hemen kostum yanına burdayım annecim seni seviyorum gibi seyler söyledim güvendi şimdi artık beşigine koyuyorum hadi uyku vakti diyorum öpüyorum arada mızmızlanıncs burdayım diyorum uyuyo fakat uyku anını yakalamak cok önemli geciktirmeden uykusu geldigi an yapmak lazım biz öyle basarılı olduk ama her bebek farklıdır tabi atlamadan uyku öncesi mama yedigi için mamasını yiyip uyumaya alıstı daha rahat oluyor aslında uyku saatlerine göre ek gıda mama saatlerinide ayarladım tam uyku saatine acıkması denk geliyor mamasını yiyor gözleri gidiyor insallah yardımcı olur bunlar sizede :)