Ben de bırakmayı deneyenlerdenim aslında zaten benim oğlum aşırı öyle hunharca yani sallayarak uyumazdı ama yine yavaştan da olsa bi ritim vererek uyurdu beşiğinde dışarda başka yerdeysek ayakta filan bi iki sallamaya gider yani ama ben onu da kesmek istedim çünkü derin güzel uyusun diye bi kez denedim tuttu fakat ikinci seferde çok ağladı ama inat edip sallamadım bazen modum da iyi değildi salladım filan yarım yarım ilerledim on gündür filan gece uykusunu çözdük çok sık kalkan geç yatan bi bebekti 6 aylık olucak bu ara da gece hiç sallamıyorum uyutmak için rutin belirledim gerçekten doğruymuş pek inanmazdım ama sevdi galiba ya da anladı uyku zamanı geldiğini 8 buçuk gibi yıkıyoruz kremliyorum masajlıyorum saçlarını tarayıp giydirip hemen doyuruyorum ışığı kapatıp zaten çoğunlukla yerken gözleri kapanıyor ama bitiriyor hemen odasına koyuyorum eğer gözü açık tam kapatmamışsa uyumamışsa oturuyorum sandaleye karşısında pış pış açıyorum yA da kendim söylüyorum pat pat dan pek anlamıyor şuan ama pış pışsesiniben doğdu doğalı ya açarım ya söylerim siz de yapıyrosunuzdur zaten ona aşina sevdiği yA da uyurken duyduğu bişey olursa çok daha iyi olacaktır ben uyku arkadaşı vermedim denedim onu gelen ağzına sokmak istiyor o sıra da da emziğini atıyor ben tekte ver tekrar at o biraz bize uymadı şimdilik 🤣 gece uykusu kısmındq devamına gelirsen zorlanmadım duş masaj bebe yağı onu çok rahatlatıyo mayışıyor çok şükür maşallah diyin şuan böyle şimdi gündüz uykularında çalışıyorum bugün yarım saat filan sürdü inat ettim gerçekten istiyorsanız başlayın modunuz keyfiniz iyi olsun yani sabır istiyor bekledim pış pışladım müziğini açtım bugün saat 13:30 a geliyordu yani ayağıyla oynadı emziğiyle oynadı attı durdu ayak kaldır indir yorganı suratına kapat aç derken yoruldu sızdı güzel de uyudu uzun oldu umarım faydası olur kolay gelsin hepimize 🙏😊😊