Nil2736 Bende sezeryan oldum, kum torbası felan konulmadı, karnıma masaj yapıldı pis kanın gitmesi için ama kesinlikle ağrı acı vs hissetmedim, konseyi de taktırmadılar, ben sezeryandan 1 hafta sonra kendi isteğim ile kullandım çok aşırı sıkı değildi tabi