Narin9
2015 den beri kullanıyorum, çok beğenerek almıştım su takımıyla beraber hala çok memnunum. Modeli asla eskiyecek bir model değil çok şık. Yemek takımına hiçbir şey olmadı ama su takımının ağız kısımları soyuldu hep. Büyüklüğüne gelince evet biraz büyük ama bence kullanılamayacak kadar büyük değil.