İyi akşamlar herkese yemek takımı arayışındayım. Karaca fine pearl helen yemek takımını çok beğendim inci serisi olduğu için de diğer yemek takımlarına göre boyutu büyük oluyor baya. Kullananlar memnun musunuz yemek koyunca içinde minicik mi kalıyor çünkü bi arkadaşım ne kadar koyarsan koy dolmuyor gereksiz büyük demişti aklım karıştı