burcuruli bence sizinki çok ama çok küçük zaten o şu an kendını hala anne karnında sanıyor yine de yanlış bir şey söylemek istemem ama bence bu 3.aydan sonra oluşan bir şeydir . Benımkı büyük 6 aylık .
Güvenli bağlanma şu demekmıs yani : Bebek yabancı bir ortama girince sakinse korkmuyor cekınmıyor vs gibi rahat hareketler sergiliyorsa bu size güvenli bağlanmış demekmıs ama ağlıyor sadece sizde olmak istiyorsa güvenli baglanamamıs demekmıs . Ama başkasında durmuyor ağlıyor olması yapısal da olabilirmiş sosyal bir bebek degıl Belkı de yani her başkasına ağlayan bebek anne babasına güvenli bağlanmamış demek degıldır yani ben böyle anladım 🥰