Baakpnr- güvenli bağlanma nedir ne değildir tam olarak bilmiyorum ama oğlumla aramızdakinin güvenli bağlanma olduğuna eminim. Ben odadan çıkarsam gelmek isterse peşime gelir bazen oyun oynamaya devam eder ama uzun süre gelmezsem gittiğim yöne doğru emeklemeye başlar gelir yanıma. Elbet bazen ayrılık kaygısı tutuyor ara ara ki bu çok normal ama kucağıma aldığım an susar sakinleşir. Hiç tanımadığı birini görse bile ona Güler yabancılamaz ama kucağına gitmez. Daha doğrusu benim kucağımdaysa babasına bile gitmez. Başkası kucağına alırsa ağlamaz ama gözü hep bendedir. Bazen büyükler gitmek istemediği halde alıyorlar kucağına , o zaman ağlıyor ama kucağımda hemen sakinleşiyor. Daha yeni yeni insan gördü diyebilirim 9 aydır ona rağmen çok güleç bi bebek. Evde de aynı şekilde. Ağlıyorsa kesinlikle bi sıkıntısı vardır. Aklıma gelenler bunlar. Kendisi istemeyene kadar kucağımda uyumasına her istediği an emmesine olabildiğince ten tene sarmaş dolaş oyunlar oynamamıza beni “emzik” yapmasına bebektir demeyip tercihlerine saygı göstermeme laf etmelerine rağmen iyi ki vazgeçmemişim. Oğlumun bu güleçliğini uysallığını kesinlikle bunlara borçlu olduğumu düşünüyorum.