Hafsahuma6-1 bende öyle evde yalnızken de yanıma koyuyorum Bi yandan konuşuyorum onla Bi yandan yemek yiyorum mesela arada damari tutar ama kucak istiyor yavaş yavaş ağlayınca alacağımızı anlıyor artık, 😁 ben kaynanagl varken yatamadıgim için annemde uzakda herzaman gelemiyor. Kaynanagl de çok gelmez zaten haftada Bi kere falan