3.5 aylık bebegim var. Daha öncede açmıştım böyle bir post. Hiç beni aramıyor sanki beni tanımıyor herkes de duruyor gülüyor. Markete gittim. Geldim evde annemler vardı gülmüş birsuru videoya çekmişler falan sanırım kıskanıyorum herkese gitmesini durmasını sanki beni tanımıyor nezamn beni tanıyacak artık çok üzülüyorum 😢