Keremsmother ayy evet onu eşimde söyledi çok tuhafıma gitti ebemiz jiletle kesiyor dedi ben şok oldum 😳 şimdi biraz daha arastırdımda emme ve beslenme problemi olmayan bebeklerde bekletiyorlarmış cnm kendiliğinden düzelme olayı varmış. bizim onlarda sıkıntı yoktu sadece göğüs yaram oldu ve görütüde çatal dil vardı