Fenty Flower123 Diş ama bunun çıkması sürer ya henüz çok şişmemiş bir de çıkmaya yakın böyle damak kısmında bir çizik oluşuyor o çizikten çıkıyor.
Flower123 Dün ateşi 39 a kadar çıktı hafif ishal var ve daha bu aya kadar hiç kusmamıştı ilk kez bugün kustu 9 ay bitmesine bir gün kaldı
mira___ Flower123 dişte ateş en fazla 38,5 olur. Bu aralar ishal kusma salgını var bi hastaneye götürün isterseniz
Fenty Flower123 Diş kaynaklı bariz bir ağrı varsa doktor calpol ver demişti bana. Sizde takip edersiniz ama ateşi ve kusma varsa dişten mi bilemedim.
mira___ Flower123 bı sor bakalim. Dil bağı olan çocuklarda bu dil altı yarık gibi oluyor. Fotoda öyle gibi gördüm ama yanılmış olabilirim tabiki
Flower123 mira___ evet üçgen bi yapı var dediğiniz o sanırım yarın mutlaka sorucam sağolun uyardığınız için
sebmc47 mira___ siz dil bağını tedavi ettirdinizmi acaba benim oğlumdada var 5 aylık şuan beslenmesine engel degil diye beklettiler bizi nasıl bir yol izledinşz acaba
mira___ Flower123 rica ederim ne demek. Eğer öyleyse bile endişelenecek bir durum değil tâbi. Bana da haber verir misiniz merak ettim
sebmc47 Flower123 dilini dışarı çıkarınca ortasında çizgi varsa dilde yani dil ikiye bölünüyorsa vardır ama bu zamana kadar demedilerse yoktur tabi ilk muayenesinde söylüyorlar genelde
Keremsmother sebmc47 benim oğlumdada dil bağı vardı 7 günlükken doktor uyuşturmadan kesti biraz ağladı hemen emmeye devam etti kestirmek gerekiyor konuşma problemleri olmaması açısından
Flower123 sebmc47 evet muayene oldu özel bir klinikte 2.3 ayında bakıldı bişey demedi doktorumuz özellikle dil bağı yok demişti meme reddi olduğu sıralardı