Ygzpri
Merhabalar benim bebeğim de kolik denemediğim gaz damlası kalmadı aklınıza gelecek hepsini denedim diyebilirim en son Relaktaz çare oldu çok şükür
Karnına ve ayaklara Bol masaj, Hareket, Sıcak su torbası
Bunların hepsini yapsanız bile tamamen bitmiyor azalıyor en az 3 ay sabretmek gerekiyor
Çok zor ama geçiyor
Bebişiniz sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah