Ygzpri 1 aylık bebdğim var ve çok fazla gaz sancısı oluyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor sizlerinn gaz sancıları ne zamana geçti yada bu dönemde neler yaptınız anneler
nelmali Ygzpri kolumuza yüz üstü yatırıp sırtını ovalıyorduk her gün aynı saatte geliyordu sancısı gelmeden önce karnına sıcak havlu koyup masaj yapıyordum erkenden müdehale edince daha az sancılı atlatıyorduk
Gokyuzumm Ygzpri bizim çok fazla gaz atağimız olmadı ama kiraz çekirdeği kemeri ve gaz ilacı kullandık 👍🏻
Berkeveannesi Ygzpri BİO diye bı gaz damlası var onu kullanmistik bide ayaklarını falan sıcak tut banyo yaptirirken karnını falan ovabilirsiniz
iremceren Ygzpri gaz yapmayan d vitamini Bağırsak düzenleyici damla kullanımı Masaj Bi de her beslenme sonrası mutlaka gaz çıkarma yoksa birikip daha büyük kriz oluyodu bizde Ama her bebek farklı bnmki kolik boyutunda değildi
Ygzpri iremceren d vitaminin gaz yaptınu bilmiyordum ecoan markası almıştım bu marka gaz yaparmı acaba
Zeynepbahar91 Ygzpri kızım kolik ve aşırı gazliydi. Öncelikle belini sikmamak için tulum tarzi şeyler giydirin. Doktorunuza danışın çeşitli gaz damlalari ve bağırsak düzenleyici kullanabilirsiniz. Ben nerdeyse hepsini denedim en son kimyon demleyip bebeğime birkaç cay kaşığı verdim kendimde içtim. Belden aşağısıni kasların gevşemesi için ilik suya sokabilirsiniz.havalar ısındı. Bol bol masaj yapın. Ve özellikle sarılık tehlikesi yoksa sürekli emzirmeyin. Kısır bir döngü girersiniz. Arasına 1 buçuk saat koymaya çalışın. Biberonla mama kullanıyorsanız çalkalama Maya çalışın. Aşırı gaz yapıyor. Ayakları sıcak tutun. Kendiniz yemenize dikkat edin. Ben süt ve süt ürünleri dahil sınırlı tuketiyordum. 1 göğsünuzu emzirdikten sonra direkt diğerini vermeyin gazını çıkarın sonra diğerini verin. Her emmeden sonra mutlaka gaz çıkarma ve masaj. Biliyorum çok zor ve hiç geçmeyecek gibi. Ama inananin geçiyor. Şu an kızım 20 aylık bir gecede 3 hastane gezdigimizi bilirim.
Ygzpri Zeynepbahar91 o kadar çok kasıyorki kendini gazını çıkarmak için uyuyamıyorum uyanıyor hemen teşekkür ederim söylediklerinizi dikkate alacam
gunbaharrrrr Ygzpri sürekli papatya çayı ve rezene çayı içtim 3 aylık olduk hala içiyorum sütümden ona geçsin diye . Bol bol masaj yüzüstü yatırdım gaz damlaları kullandık elektrik süpürgesi sesiyle sakinleştirdim daha da basa çıkmadığım zamanlarda eşimle karşılıklı hamak gibi salladık kendi hamak beşiği var ama hiç bi şekilde yatmadı
Themamacita Damlalar bizde pek işe yaramadı sadece zamana ihtiyacın var 2. Aydan sonra yavaş yavaş azalıp kaybolacak
BabyKayra Maalesef ne yaparsanız yapın 3. Aydan sonra azalıp 4. Ayda tamamen bitiyo. Kendinizi bu günler geçecek diyip motive edin. Gaz damlası, günde 2 kez ılık banyo ve bool masaj yaparsanız biraz daha hafifletirsiniz. Şifalar diliyorum bebişinize🐥🌸
iremceren Deletedmom_1 biz öneriyle nbl probiyotik d3 olanı kullanmıştk sorun olmamıştı, dvit3 olan mesela sıkıntı olmuştu, buna ek 1 ay kadar da biogaia damla kullanmıştk, zaten 3 ayın içinde de yavaş yavaş öğrenmişti gaz çıkarmayı biogaia yı kesmiştk
Uykusuzhayat Ygzpri benimdi kızım 25 günlük sürekli ıkınma halinde kızarıyor hiç uykusu yok metsil kullanmaya başladım hiçte faydası olmadı gaz masajıda yapıyorum çıkmıyor napıcam bilmiyorum çok rahatsız
HnfAltn Uykusuzhayat metsil bize de hiç fayda etmedi 1 aydan fazla kullandık biogaia ya geçtik düzenli saat 5 de 5 damla şeklinde 2 haftada faydasını gördük %100
Cihanbahar Uykusuzhayat valla benim ne yaptıysam olmadı 1 bucuk aydan sonra geçti her şeyi yaptım aklına gelebilecek yani ne yaparsan yap o gaz sancısı çekilecek emzik vermeye çalış o zaman ben vermemiştim az da olsa o sakinleştirmeye işe yarıyor arkadaşımda gördüm
Elifnazannesi04 Uykusuzhayat bende metsil kullandım hıc fayda görmedim simdi biogaıa dıye gaz damlası verıyorm daha ıyı cok şükür yatıyo ıyı geldı diyebilirim
Meltembayrakyildiran Srfkzl37 benim oğlum da çok gazlı . Bu damla biraz rahatlattı. Doktor 20 damlaya kadar kullanabilirsiniz dedi ama ben sabah 5 öğleden sonra 5 damla kullanıyorum . Kriz anında gezdiriyoruz . Emzirme diyorlar ama öyle bir ağlıyor ki dayanamıyorum . Emzirince susuyor ama kesinlikle kısır döngü .
dilekkarakaya Srfkzl37 sab simplexi günde 3 bio gaia yı günde 1 şeklinde birlikte kullanmayı öneriyolar. bio gaia gaz damlası olarak değil de probiyotik desteği
Gzd_erclk Ygzpri herkes olması gerekenleri yazmış benim sana tek diyeceğim olabildiğince kriz anlarında sakin kalman. Bebeğin ağlasa bile tamam annecim geçecek bu sancıların son bulacak deyip bol bol öpmek. 2. Aydayız ve artık bazen kendi kendine gaz çıkardığına şahit oluyoruz hem alttan hem üstten. İlk ay çok zordu ana gerçekten geçince unutuyorsun bile. Sab simplex ve biogaia damlaları aynı anda kullandık biz bir tek o iyi geldi hala da kullanıyorum. Hepsi geçiyoor bu minik hallerinin tadını çıkar bol bol öp 🙏🏻🙂
Hbk1122 Ygzpri benimde 2 aylık bebeğim var 10 gün önceye kadar gaz sancilarimiz vardi şuan oldukça iyiyiz ya emzirdim gaz sancıların da ya da hep masaj yaptım bacaklarini hareket ettirdim karnıni ovdum konuştum sakinlestirmeye çalıştım hep.. kendim de tane kimyon çayi içtim hep çok şükür düzeldi..
Busrasevgickr Ygzpri öncelikle gaz yapıcı şeylerden uzak durdum ve sap simplex diye bir damla kullandık ondan sonra düzene bindi zaten zamanla bağırsakları büyüdükçe bir sorun kalmayacaktır geçmiş olsun güzel anne sağlıkla büyüt bebişini inşAllah🐥💛