saclarinayildizdusmus
Gece beslenmesini kesseniz daha iyi olur 17 aylık bir çocuğun gece beslenmesine ihtiyacı yoktur.
Tamamen alışkanlıktan kalkıyorlar ama illaki vermek istiyorsanız yatmadan en az bir buçuk saat önce vermenizi öneririm hem gece beslenmesi olmayan bebekler kesintisiz uyur geceleri, siz gece beslenmesini yapmaya devam ederseniz bebeğiniz uyanacaktır uyanması açlıktan değil bu arada tamamen alışkanlıktan.