17 aylık bebeği 1 haftadır mamadan kesmek.icin yerine inek.sutu koydum ama kakasi çok değişti top.top yani keçi pisliği gibi ve zorlanarak yapıyor kabız yani anlıyorum. yediği şeyler önceki şekilde baktım Google de inek sütü yapabilir yazıyor. ozaman tekrar mamaları dönücemm.napicam bıraktırmam gerekiyor. yoksa 2 yaş dolsun öylemi bıraktrim emzirmiyorum hamileyim