Seydaa53333 ben 3.5 aylık iken Hipp marka mamaya başladım anne sütü + mama şeklinde ilerledim ağırlıklı aventin biberon başlığını kullandım bir sorun yaşamadık şükür ilk başlarda ben de çok korkuyordum ya mamaya biberona alışır beni istemezse diye ama her biberon sonrası emzirdim öyle öyle aştık gönlünü ferah tut 🌸