Herneyse_00 Minisinannesiii tabiki de normal benim çocuğun dogdugundan beri aynı düzen hiç degismez akşam en geç 8 sabah da 7 buçuk da kalkar. Erken kalkmamasi icin köyü renkli tül perde taktim şuan 7 buçukta kalkar günümüz de çok verimli geciyo
NnurK Neseli5 bizde 6-7 gibi kalkıyoruz 10.30 gibi uyutuyorum tekrar 3 gibi uyuyo ve 8 gibi de gece uykusuna geçiyo bu şekilde düzen sağladım ben hem gündüz uykularında da uzun uyumuş oluyo