Herneyse_00 çok teşekkürler,evet tamamen yanlış bir laf bebekler için doğru değil , tamamen bozuluyor düzenleri ondan sonra,7 8 gibi yatırıyordum işte bakalım dediğiniz gibi pencereye siyah muhavva filan almayı düşünüyorum şuan zamanla düzelir inşallah çok sağolun tekrardan 🌸